Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE

Jako sprzedawca jesteśmy zobowiązani dostarczyć Ci produkt zgodny z opisem i bez wad. Jeśli jednak zauważysz, że Twój zakup nie spełnia kryteriów masz prawo do złożenia reklamacji.

Reklamację możesz złożyć pisemnie na adres: ADKA Sp. z o.o. ul. Kościelna 18, 64-020 Czempiń lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@aleworek.pl lub sklep@aleworek.pl.

Przy składaniu reklamacji prosimy podaj nam kilka ważnych dla nas informacji: co jest przyczyną reklamacji, rodzaj i data wystąpienia wady; oczekiwania co do sposobu rozpatrzenia reklamacji (np. wymiana, zwrot pieniędzy); dane kontaktowe - to przyśpieszy i ułatwi nam rozpatrzenie reklamacji.

Jako sprzedawca mamy czas na ustosunkowanie się do złożonej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

Jeśli masz więcej pytań prosimy o kontakt e-mail na adres kontakt@aleworek.pl lub sklep@aleworek.pl.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

W ciągu 14 dni kalendarzowych masz prawo do odstąpienie od umowy zawartej na odległość, nie musisz podawać przy tym żadnego powodu. Aby zachować termin 14 dni wystarczy, że dostarczysz oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed jego upływem. Oświadczenie należy wysłać:

- pisemnie na adres: ADKA Sp. z o.o. ul. Kościelna 18, 64-020 Czempiń,
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@aleworek.pl lub sklep@aleworek.pl.

Możesz odesłać produkt w nienaruszonym stanie po upływie 14 dni. Zamiast zwrotu kosztów za produkt otrzymasz BON/KUPON na daną kwotę do ponownego wykorzystania w naszym sklepie.

Przykładowy formularz

Więcej informacji znajdziesz w regulaminie sklepu.

Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

Przewiń do góry