FAQ

Gdzie mogę zamówić produkty AleWorek?

Produkty można zamawiać na stronie internetowej www.aleworek.pl/sklep oraz w sklepie stacjonarnym w poznańskiej Galerii Malta przy ul. Maltańskiej 1, 61-131 Poznań.

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie złożysz na naszej stronie internetowej www.aleworek.pl/sklep:

  • Wchodzisz w zakładkę sklep, w której znajdują się poszczególne kategorie
    • plecaki worki,
    • torby i torebki,
    • torby Jana Szopy,
    • worki lniane
    • dla domu
    • polecane.
  • Wchodząc w produkt, który Cię interesuje, po prawej stronie widnieje “dodaj do koszyka”, po kliknięciu, pojawią się dwie opcje:
    • jeśli chcesz kontynuować zakupy- kupić kolejne produkty, klikasz “ kontynuuj zakupy”
    • jeśli chcesz zakończyć zakupy, klikasz “idź do kasy”
  • Jeśli wybrałeś opcję “idź do kasy”, wpisujesz Twoje dane kontaktowe (potrzebne Nam do wysyłki), oraz wpisujesz opcję wysyłki. Jeśli chcesz nam przekazać szczegóły dotyczące zamówienia lub jakiekolwiek uwagi do zamówienia, wpisz je w oknie “uwagi do zamówienia”.

Czy można zamówić produkty bez konieczności rejestracji i konta?

Tak, zamówienie można dokonać bez rejestracji i konta, natomiast założenie konta na naszej stronie, pozwala zaoszczędzić Ci czas przy ewentualnym kolejnym zamówieniu- nie będziesz musiał wpisywać wszystkich danych ponownie, ponieważ będą one wypełnione.
Możesz zamówić również drogą mailową pod adresem sklep@aleworek.pl, lub telefonicznie +48 798 463 350.

Gdzie podać szczegóły w zamówieniu?

Wszystkie szczegóły, możesz wpisać w oknie “uwagi do zamówienia”, podczas składania zamówienia, pod koniec wypełniania formularza z Twoimi danymi osobowymi i wysyłką.

Czy mogę zamówić coś wyjątkowego, czego nie ma na stronie internetowej?

Jeśli masz pomysł, którego nie ma u Nas na stronie, napisz maila na adres sklep@aleworek.pl, my postaramy się sprostać Twoim oczekiwaniom.

Czy mogę zmienić coś w moim zamówieniu?

Jeśli chcesz zmienić swoje zamówienie, napisz do Nas maila na adres sklep@aleworek.pl. Jeśli pojawi się różnica w cenie – kwota zmienionego zamówienia będzie mniejsza, prześlemy różnicę na Twoje konto, natomiast jeśli kwota zmienionego zamówienia okaże się większa, możesz nam ją dosłać, my wyślemy paczkę od razu, gdy tylko pieniądze będą na naszym koncie.

W jakim czasie od zamówienia dostanę moją przesyłkę?

Kiedy tylko przelew dotrze na Nasze konto, jeszcze w ten sam dzień wysyłamy paczkę. Później, termin dostarczenia paczki, w zależności od wybrania konkretnej wysyłki jest różny. Dla przybliżenia tego terminu:

sposób wysyłkiczas wysyłki (dni robocze)
inPost Paczkomat1-4
kurier UPS/DPD1-4

Jak często, oferta sklepu jest aktualizowana i jak długo dany produkt jest dostępny na Waszej stronie?

Staramy się tworzyć 2 kolekcje w roku, często dorzucamy wyjątkowe lub stworzone w małych ilościach oferty.

Gdzie znajdę regulamin?

Regulamin znajduje się na dole strony w stopce oraz w linku: www.aleworek.pl/regulamin

Czy mogę prać worek lniany, jeśli tak to w jaki sposób mogę to zrobić?

Możesz prać nasze worki, najlepiej w 30 stopniach, przy użyciu bezzapachowych środków lub najlepiej ręcznie. Jeśli pojawią się niechciane plamy- wylejesz coś lub pobrudzisz worek, można dodać odplamiacz, ale uwaga ! BEZ CHLORU!- chlor niszczy włókna lniane. Suszyć można zarówno w stanie rozwieszonym, jak w suszarkach automatycznych.

Czy mogę prasować worek lniany?

Możesz prasować worek lniany, najlepiej robić to, gdy nie wysechł do końca- jest lekko wilgotny. Jeśli prasujesz po dłuższym czasie od wyprania, najlepiej spryskaj delikatnie wodą, pozostaw na chwilę (możesz zwinąć/złożyć worek), aby się nawilżył, później prasuj żelazkiem z wysoką temperaturą. Len, jako najbardziej wytrzymały materiał, świetnie znosi wysokie temperatury, wodę oraz słońce.

Jak wytrzymała jest ekoskóra?

Ekoskóra przypomina do złudzenia skórę naturalną. Składa się z dwóch warstw materiału: tkaniny syntetycznej oraz warstwy PCV (zazwyczaj żywica syntetyczna, którą się barwi). Skóra ekologiczna zazwyczaj jest wodoodporna, elastyczna, nie pochłania kurzu i wszelkich zapachów, lecz ma gorsze właściwości termoizolacyjne niż prawdziwa skóra. My określamy jej wytrzymałość na 5 kg, ale uważamy, że w ostateczności wytrzyma więcej.

Jak dbać o plecakoworek i torbę?

Czyszczenie eko skóry jest bardzo prostym zabiegiem. Zaczynasz od przetarcia plecakoworka z kurzu itp. Później bierzesz wodę i mydło – przy pomocy miękkiej gąbki lub szmatki (zwilżonej wodą z mydłem), czyścisz plecak. Po wyczyszczeniu “na mokro”, wystarczy przetrzeć suchą, miękką gąbką lub szmatką. Jeśli ubrudzisz plecak mocno, że woda z mydłem nie pomogą, spróbuj zrobić roztwór z wody i spirytusu (nie za dużo spirytusu), wykonaj taki sam proces, jak przy wcześniejszym roztworze (wody z mydłem). Do czyszczenia plecaków zalecamy unikać pasty do butów, rozpuszczalników, silnych detergentów, rozmaitych sprayów oraz niektórych środków do skóry naturalnej, gdyż ekoskóra może stracić połysk, stać się sztywna, może również zmienić swój pierwotny kolor a nawet popękać. Testy wykazały, że plecak “przeżywa” nawet pranie w pralce.

Po co wpisuje moje dane i czy są one bezpieczne?

Twoje dane potrzebne Nam są tylko i wyłącznie do wysyłki i kontaktu z Tobą. W razie problemu z zamówieniem lub inną sprawą związaną z zamówieniem, e-mail jest potrzebny, abyśmy mogli wysłać Ci wiadomość dotyczącą śledzenia paczki, która jest w drodze. Nasza firma dba o zachowanie najwyższych standardów bezpieczeństwa, aby Twoje dane jak najlepiej były chronione na naszych serwerach.

Złożyłem/am zamówienie, ale nie opłaciłem/am od razu. Ile dni mogę zwlekać z zapłatą?

Od momentu złożenia zamówienia czekamy 7 dni. Po tym czasie zamówienie bez zapłaty jest anulowane.

Czy mam prawo do zwrotu?

Nasza firma dokłada wszelkich starań, aby każdy klient był zadowolony ze swojego zamówienia, natomiast jeśli coś pójdzie nie tak i nie będziesz zadowolony z naszego produktu, który zamówiłeś, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia,  wypełniając oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, znajduje się w regulaminie i jest do pobrania w formie PDF link: formulrz. Zwrot wysyłasz na adres ul. Żurawia 9/11 lok. 2, 60-860 Poznań.

Koszty zwrotu pokrywa zwracający.

Mój produkt się zepsuł, co z reklamacją?

Jeżeli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub się popsuł, masz 2 możliwości: odeślij nam produkt na Nasz koszt, my naprawiamy go i wysyłamy z powrotem do Ciebie. Reklamowany produkt wysyłasz na adres pracowni ul. Żurawia 9/11, Poznań 60-860. Drugie rozwiązanie to wysyłka produktu na nasz adres z prośbą o zwrot pieniędzy.

Czy posiadam gwarancję na zamówione produkty?

AleWorek gwarantuje wysoką jakość produktu, by zadowolić najbardziej wymagających klientów. Nasze produkty są wykonane z wysokiej jakości materiałów, co gwarantuje długi okres użytkowania. Jednak z uwagi na jeszcze większą ochronę, za okazaniem paragonu, który dostajesz do zamówienia, zapewniamy roczną gwarancję.

Czy koszt transportu jest wliczony w produkt?

Koszt transportu nie jest wliczony w produkt, sam wybierasz jak mamy dostarczyć Twoje zamówienie. Wybierając okna wysyłkowe znajduje się również okno związane z wybraniem wysyłki widnieje kilka opcji wyboru.

Sposób wysyłkiKoszt wysyłki
Kurier DPD14,99 zł
Kurier za pobraniem24,90 zł (+ 2 zł za każdy kolejny produkt w paczce)
Inpost paczkomat14,00 zł
Wysyłka za granicę (kurier DPD)39,00 zł

WYSYŁKA GRATIS przy zamówieniach powyżej 200 zł. Nie dotyczy zamówień za pobraniem i wysyłki poza terytorium Polski.

Jakie są dostępne formy płatności i wysyłki?

Kurier UPS/DPD

InPost

Za pobraniem

przelew bankowy

x

x

gotówkax

paypal

x

x

tpay.com

x

x

Jeśli chcę podzielić się opinią na Wasz temat, gdzie mogę to zrobić?

Opinie na nasz temat możesz zostawić na naszym fanpage’u na Facebooku pod adresem https://www.facebook.com/aleworek

Przewiń do góry