Ekologiczne gadżety do biura

Ekologiczne gadżety reklamowe – jakie wybrać?

Gadżety z logo własnej firmy od zawsze były jednym z najskuteczniejszych sposobów promocji. Z pewnością zauważyłeś, że największe marki stosują tę metodę od lat i nadal przy niej pozostają. Akcesoriów tego typu jest coraz więcej. Jak w każdym przypadku tu także zgubna jest powtarzalność. Jeśli chcesz, aby promocja twojej marki powiodła się, wykorzystaj gadżety, które nie będą oklepane, czy nieprzydatne. Postaw na oryginalność oraz coraz modniejszą ekologię.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze ekologicznego gadżetu reklamowego?

Podstawowym zadaniem gadżetów reklamowych jest promowanie marki. Działanie to musi być ono opłacalne i skuteczne. Niestety nie każdy gadżet reklamowy spełnia te założenia. Warto zwrócić uwagę na kilka cech, które powinien posiadać każdy ekologiczny produkt. Są to:

  • wysoka jakość,
  • użyteczność,
  • odpowiednio dobrane barwy,
  • oryginalność,
  • trwałość.

Powyższe cechy możesz w łatwy sposób zidentyfikować. Weź pod uwagę całokształt działalności firmy, opinie na temat produktów, posiadane certyfikaty oraz gwarancję trwałości. Dobrym rozwiązaniem jest także bezpośrednia, fizyczna ocena gadżetów reklamowych. W celu jej dokonania, możesz zamówić jeden egzemplarz i ocenić jego trwałość i jakość wykonania.

Szukasz gadżetu reklamowego, ale nie wiesz, czy możesz sobie na niego pozwolić? Jak w każdym przedsięwzięciu niezbędne jest wykonanie kalkulacji. Dzięki temu realnie ocenisz swoje możliwości i z pomocą sprzedawcy wybierzesz najlepszą dla siebie opcję.

Kolejnym aspektem, na który musisz zwrócić uwagę, kupując gadżety ekologiczne, jest twoja grupa docelowa, a dokładnie jej preferencje. Na początek ustal, do kogo kierujesz swoją ofertę. Dobrym rozwiązaniem jest także przeprowadzenie ankiety lub skorzystanie z badań rynku.

Najlepsze pomysły na gadżety promocyjne w wersji Eko

Dobre gadżety promocyjne to te, które trafiają do właściwego odbiorcy. Mowa tu nie tylko o podziale na płeć, czy zainteresowania. Wysokiej jakości gadżet będzie używany bardzo często, a nawet codziennie. To także ten, którego użytkownik nie będzie wstydził się używać, a przy okazji zareklamuje markę. Mowa tu o trwałych produktach ekologicznych, a nie plastikowych akcesoriach, które z reguły mają krótką żywotność. Na które spośród eko prezentów promujących markę warto zwrócić uwagę?

Plecaki z naturalnych tkanin, np. plecaki worki. Zawsze przydatne. Do pracy, na wycieczkę, czy też zakupy. Plecak jest praktycznym rozwiązaniem zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Nikt nie wyobraża sobie podróży rowerem lub hulajnogą z torebką, czy teczką u boku. Dodatkowo jest to najlepsze rozwiązanie dla osób pokonujących trasy na własnych nogach. Ten dużych rozmiarów gadżet, zwykle w sportowej wersji, trafi zarówno do użytkownika w wieku kilkunastu, jak i kilkudziesięciu lat. Z punktu widzenia reklamodawcy ma on dużą powierzchnię, na której można umieścić znak firmowy, motto lub nazwę firmy.

Torby z naturalnych tkanin. To właśnie torby są jednym z najczęściej spotykanych gadżetów. Ich popularność wzrosła w ostatnich czasach, gdy jednorazowe reklamówki przestały być darmowe, a w niektórych sklepach zrezygnowano z nich całkowicie. Kto z nas nie ma przynajmniej jednej w swoim domu? Torby podobnie, jak plecaki posiadają dużą powierzchnię, na której możliwe jest zamieszczenie loga. Dobrym pomysłem jest także dopasowanie ich kolorystyki do barw firmy.

Nerki, saszetki z naturalnych surowców. To opcja dla osób aktywnych fizycznie, w tym także młodzieży i dzieci. Te małe gadżety marketingowe, pomimo swoich rozmiarów rzucają się w oczy. Dzieje się tak z uwagi na ich umiejscowienie z przodu na pasie biodrowym lub na ramieniu, na ukos podobnie, jak torebki listonoszki. Nerki i saszetki przeznaczone są dla osób ceniących wygodę i praktyczne rozwiązania. W wersji ekologicznej produkowane są z materiałów pochodzących z recyklingu, co w żaden sposób nie ujmuje ich wyglądowi.

Worki, organizery z naturalnych tkanin. Worki cieszą się coraz większą popularnością. Dzieje się tak głównie z uwagi na ich wszechstronne wykorzystanie. Spójrzmy na nie, jak na organizery. To bardzo innowacyjne i ciekawe gadżety reklamowe. Można ich użyć zarówno w domu, podczas wyjścia, jak i w pracy. Mogą służyć jako pojemnik na przybory biurowe, kosmetyki, pojemnik na żywność. W wersji ze ściągaczem sprawdzą się w damskiej torebce. Koniec z szukaniem pomadki, długopisu, czy też chusteczek.

Dlaczego ekologicznie gadżety będą najlepszym rozwiązaniem?

Gadżety wykonane z ekologicznych surowców, stają się coraz bardziej modne. Chociaż tak naprawdę nie o modę tu chodzi. Dbałość o środowisko oraz wzrost świadomości na temat nadchodzących zmian klimatycznych sprawia, że klienci zmieniają priorytety. Mowa tu o trzeźwo i perspektywicznie myślących osobach. A przecież każdy producent szuka właśnie takich kontrahentów. 

Dbaj o dobry wizerunek firmy

Jeśli nadal zastanawiasz się, czy powinieneś zainwestować w ekologiczne gadżety reklamowe, to pomyśl o wizerunku swojej firmy. Wybierając ten sposób promocji, budujesz wizerunek swojej marki. Dajesz się postrzegać jako osoba świadoma konieczności dbania o planetę.

Coraz większa liczba klientów wie, jak duże znaczenie ma ochrona środowiska. Wielu próbuje wprowadzać zmiany zgodne z nurtem Eko. Korzystanie z ekologicznych rozwiązań postrzegane jest jako nowoczesne i pozytywnie wpływa na ocenę firmy.

Znajdź swoich odbiorców

Gadżety ekologiczne znajdą swoich odbiorców w każdej grupie osób. Niezależnie od wieku, zawodu, czy płci. Nawet kontrahenci niebędący zapalonymi zwolennikami stylu Eko, nie pogardzą takimi akcesoriami. Co więcej, istnieje szansa, że dzięki twoim produktom przekonają się do bycia ekologicznym.

Decydując się na ekologiczne gadżety, identyfikujesz się z klientami i nawiązujesz z nimi niewidzialną więź. Trafiasz także do szerszego grona odbiorców. Musisz pamiętać o jednym. Inwestując w gadżety w wersji ekologicznej, nie zapominaj o ich oznakowaniu. Wybierz sposób niezagrażający środowisku.

Ekologiczne gadżety są jedynym słusznym wyborem w przypadku firm funkcjonujących w sektorze ochrony środowiska, wyrobów naturalnych oraz akcesoriów związanych ze zdrowiem i strefą wellness. W tym przypadku ekologia będzie współgrała z rodzajem prowadzonej działalności.

Ekologiczne gadżety marketingowe – co lubią, a czego nie lubią klienci?

Gadżety promocyjne trafiają do klientów w różnych momentach. Zdarza się, że firma nie zna upodobań obdarowywanej osoby. Czasami są to upominki w trakcie lub po zakończeniu współpracy. Wtedy o wiele łatwiej dobrać odpowiedni drobiazg. Co będzie najbezpieczniejszym rozwiązaniem zarówno w pierwszym, jak i drugim przypadku?

Jedną z najpewniejszych opcji są plecaki oraz worki wykonane z naturalnych tkanin. Przedmioty te, nawet jeśli nie zostaną wykorzystane przez obdarowaną osobę i tak ją ucieszą. W otoczeniu każdego znajduje się ktoś bliski, kto skorzysta z tego typu gadżetu. Tak wartościowy przedmiot zostanie więc prędzej, czy później użyty.

Drugą bezpieczną opcją są zestawy podarunkowe. To rozwiązanie dla kontrahentów, którym chcemy podziękować za owocną współpracę oraz dla osób, które dobrze znamy. Są one wykonane z ekologicznych surowców, dzięki temu całkowicie bezpieczne w użytkowaniu. W skład takiego zestawu mogą wejść akcesoria do robienia świec sojowych, oryginalne przybory kuchenne lub inne ciekawe gadżety reklamowe

W co nie warto inwestować? Co za dużo, to niezdrowo. Warto tu zwrócić uwagę na neutralność produktów. Zbyt duży napis, logo lub jaskrawe kolory – to wszystko może zniechęcić klienta do używania gadżetu. Równie niepraktycznym rozwiązaniem są produkty wykonane z nietrwałych materiałów lub nieprawidłowo zabezpieczone. Nie spełnią one do końca swojej funkcji z uwagi na krótką żywotność, a tym samym mogą negatywnie wpłynąć na ocenę przedsiębiorcy.

Przewiń do góry