Biznesowe podsumowanie roku 2020

Kojarzycie takie określenie jak postanowienia noworoczne?

Stawiamy je indywidualnie, tak warto, aby miały je również biznesy  i my nie pozostajemy z tym w tyle! Każdy cel jest łatwiejszy w osiągnięciu, kiedy przedstawi się go większej ilości osób. Czuje się wtedy odpowiedzialność przed publiką za realizacje tego co się założyło – taka manipulacja emocjonalna samego siebie, polecam!

Zanim pochwalimy się celami na 2021 podsumujmy sobie, również publicznie, 2020 ponieważ boy, oh boy – cóż to był za rok! 

Dla jednych lepszy dla innych gorszy, ale nikt nie zaprzeczy, że pełen emocji i zmian!

Może porozmawiajmy o projektach

– na przestrzeni roku udało nam się robić realizacje dla firm, ogólnoświatowych jak i dla lokalnych graczy. 

Dla De’Longhi zrobiliśmy worki jutowe, w których możecie znaleźć ozdobnie zapakowaną kawę,

Beebombs otrzymało również jutę, ale w mniejszych rozmiarach – trzymamy kciuki za ich misję!

Torebki Mięty.eu otrzymacie aktualnie w naszych workach przeciwkurzowych, a tysiące wygodnych maseczek wspiera nas na co dzień w kraju i za granicą.

Podjęliśmy się też nietypowych projektów chociażby dla Crazyshop.pl, u których możecie znaleźć między innymi naszą torbę lnianą, którą możecie dowolnie spersonalizować.

Na koniec rozpoczęliśmy projekt, który będziemy rozwijać w 2021 czyli zwiększanie ilości naszych partnerów biznesowych; możecie znaleźć nas w miejscach takich jak:

iwnirz.pl – Poznański punkt z tkaninami naturalnymi w tym konopnymi

fyrtel.market – również nasz sąsiad, którego znajdziecie fizycznie na Poznańskiej Wildzie

Czarny Chleb – piekarnia na Jeżycach, w której robimy już kolejną edycję worków dostępnych tylko u nich

sklep.obiezyswiat.net – Krakowski sklep z niesamowitą ilością entuzjazmu i szybką reakcją na zmieniające się realia

biokurier.pl – firma o podobnej ideologii do naszej,

Kiosk Concept Store – świetny punkt w Gliwicach, który pokazał nam, że rPET jest super… tylko klient musi go najpierw pomacać 😉

sklep-naturalna-medycyna.com.pl – od człowieka z pasją oferujący baaardzo dużo suplementów

naturalnabogini.pl – to tu Kobieta może się rozpieszczać dowoli i wybierać wśród wielu ofert dla siebie.

A co działo się w sklepie internetowym?

W 2020 nie zaprzestaliśmy inwestować. Nasza strona nie była najlepsza pod względem fundamentów, ciągle coś się rozjeżdżało. Wraz z decyzją o nowej www, przyszedł plan zmiany kolorów i designu! Odświeżyliśmy wygląd proponując soczyste kolory i lekko zmienione logo, by pasowało w poziomie. Do teraz stosujemy 2 logo – z workiem i bez, sam napis. Prace nad www trwają, bo to często niekończące się historie – wszystko po to, by Wam było wygodniej i prościej korzystać ze sklepu. Przy okazji zmian, pojawiło się też nowe hasło – worek pełen pomysłów, prezentów, natury. Ten slogan pasuje do nas aktualnie bardziej. Nasze działania związane z przygotowaniem się do jarmarków przerzuciliśmy na działania online. Zmiana podejścia z działania na różne fronty do działania przez okno Internet to ważna zmiana perspektywy. Oprócz www to były większe i mniejsze kolekcje. Plecaki-worki czy nowy kształt torebek – okrąglaki z ekoskóry. Były też konkursy, w których aktywnie bierzecie zawsze udział i raczycie nas wierszami, zdjęciami.

Czemu to służyło i po co Wam to mówimy? Warto robić takie podsumowania! Dla zobaczenia sukcesów oraz dla uznania, że to co robimy, ma znaczenie!

No dobra, a jakie plany na 2021?

W 2021 mamy ambitne plany, jak to my! W styczniu automatyzujemy obsługę sklepu i pakowanie paczek, przenosimy się z magazynu zewnętrznego do showroomu. To z poznańskich Jeżyc będziemy zarządzać całą machiną. To na Jeżyce można będzie w końcu przyjść po ODBIÓR OSOBISTY bez umawiania się. Dla lepszego skoordynowania zamówień, przydałyby się powiadomienia SMS nie tylko przy paczkomatach. Planujemy kolekcje i sesje fotograficzne, poszerzamy kanały dystrybucji współpracując przy fajnych projektach oraz szukamy rozwiązań, jak jeszcze lepiej i więcej POMAGAĆ środowisku, zwierzakom, sobie nawzajem. Nazwałabym ten rok poszerzaniem naszych fundamentów.

Życzymy sobie powrotu letnich jarmarków (to fajna inicjatywa oprócz ciężkiej pracy), pilnujemy kalendarza z dniami do celebracji (w newsletterze co miesiąc dla Was kalendarz od nas do pobrania) i rozwijamy asortyment (taaak, szefowa w każdej kategorii ma coś do powiedzenia). Chcemy klientów, którzy podsuwają nam pomysły zgłaszając się do nas z potrzebami. Trwają dyskusje, co można zrobić lepiej i jesteśmy zalewani pochwałami za dobrą robotę. Czego chcieć więcej?!

Przewiń do góry